niedziela, 10 maja 2015

Welcome back


Witam, witam, witaam!
Kto tu zawitaaał ;O
Nie będę się za bardzo rozpisywać, tłumaczyć czemu mnie tu nie było. Po prostu natłok nauki, zajęć pozalekcyjnych i to tyle. No no no pogoda z dnia na dzień jest inna, ale można już poczuć lato. To właśnie lubię!

Co ostatnio mnie trapi?
Chciałabym tak bardzo aby wszystko wychodziło mi idealnie, tak bardzo się staram. Nagle zmienia mi się zdanie i nie chcę tego robić. Nie chcę nic robić na siłę. Czasami trzeba ale jeżeli chodzi o bloga to chciałabym raczej aby to była jakaś odskocznia od rzeczywistości. Miejsce, w którym mogę powiedzieć jasno co sądzę na jakiś temat. Miejsce i czas dla mnie i dla was. Nie lubię być pod presją, że muszę coś dodać tutaj. Tak ma nie być. I właśnie dzisiaj stwierdziłam " A dodam sobie pościk taki luźny, taki jaki lubię."
No bo w końcu o to tutaj chodzi aby blog dawał poczucie spełnienia i radości, tak?

Życzę Wam miłego dnia, czy tam dobranoc. :)










3 komentarze:

  1. Masz rację pisanie na siłę nie jest dobre
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak, blogowanie ma sprawiać radość, a nie być przymusem czy obowiązkiem :) Śliczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie to pasja:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)