piątek, 14 lutego 2014

Hejj kochani <3

Dzisiaj skończyłam lekcje o 16 :/ Ale już jestem ! :)  Trochę zmęczona jestem a tu jeszcze mam angielski do nauki...
Uświadomiłam sobie dzisiaj jak potrzebni są przyjaciele. Potrafią się ciągle z tobą śmiać... a w chwili smutku pocieszają ! :) ;*
Jutro w szkole moją klasę nasza Pani zwolni z trzech pierwszych lekcji, gdyż będziemy się przygotowywać do wystawienia naszego projektu ^_^ i w dodatku z ostatniej lekcji jesteśmy zwolnieni, bo nie będzie jednego nauczyciela  czyli kończymy lekcje o 12 !!! ^_^ Cuuudownie się ten dzień zapowiada ;*

Tutaj dodałam zdjęcia z ostatniego weekendu. Byłam wtedy na działce, jak z resztą chyba jak w każdy weekend.

I przepraszam,że zdjęcia tak mi wysuwają się ... ale nie wiem jak zmniejszyć , więc PROSZĘ Was baaaaaardzo o porady w tej sprawie ;*

Pozdrawiam !
Kocham Was <3
Paaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)