poniedziałek, 24 lutego 2014

Heii kochani <3
Dzisiaj jestem mega zmęczona xD Poniedziałki są taakie męczące... :)Z drugiej strony jestem MEGA szczęśliwa- dostałam 6 z chemii <3 <3 <3 ! Teraz już odrobiłam lekcje, nauczyłam się na jutro i muszę zaraz iść się kąpać i spać,żeby w miarę się wyspać :)
Jutro basen :/ Pływam na głębokiej wodzie, alee ... boję się pływać :/ Serio :c .
Przeglądałam ostatnio filmiki Lucy <3 ( na youtube - Lucyandlucy1 ) i wzięłam do serca wiele porad xD Tak w ogóle to kocham te jej filmiki ! Ona jest wprost stworzona do tego co robi ! :* Między innymi postanowiłam sobie robić maseczki na włosy ( żółtko, oliwa i odrobina odżywki) i będę stosować różne inne :)
Mam mnóstwo pomysłów na posty ale dzisiaj mam dosyć mało czasu na to :c Postaram się jutro coś więcej napisać. :)

Zdjęcie takie sobie...wyszłam na zewnątrz,ale zdjęcia wyszły słabe. Może jutro zrobię lepsze ! :)
To narazie tyle :*
Paaa <3 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)