czwartek, 17 kwietnia 2014

Little outfit by me ;3

Hej ;3

Jak można zauważyć dodaję częściej posty. Widać wolne od szkoły dobrze mi służy :-).
Przedstawię Wam mój dzisiejszy nabytek. Oto piękna, kwiecista spódniczka na którą od dłuższego czasu polowałam. Połączyłam ją z łososiową koszulą z pięknym kołnierzykiem z koralikami. Do tego mam rajstopy ze wzorkiem w  których  od razu się zakochałam. Podobnie jak w spódniczce ;) Kwiecisty motyw spódniczki  świetnie pasuje do naszej kochanej  w i o s n y <3
Ostatnio nabrałam wielkiej ochoty poeksperymentowania ze świeczkami <3
Jakie świeczki mi polecacie ? ;)
Jako podoba Wam się mój nowy nagłówek? Dzięki Zuza jeszcze raz ! :*

Czy Wy też tak jak ja KOCHACIE takie przerwy w roku szkolnym ? ^_^ W wolnej chwili polecam przeczytać bloga mojej przyjaciółki - LINK  Znajdziecie tam ciekawe i lekkie opowiadania :* Pogoda na tą chwilę jest cudowna więc nie wykluczone,że gdzieś wyskoczę :)

A co powiecie na mały konkurs ?? :))

Tu macie parę zdjęć :) Jedno nawet udało się zrobić z Miką :)


+ ask