piątek, 13 listopada 2015

Autumn

Hejj!



Cieszę się, że wreszcie mam czas by coś tutaj dodać. Ten tydzień był dla mnie wyjątkowo mało męczący a to chyba dzięki wolnej od szkoły środzie. Jak ją spędziliście? Mi baaardzo podobał się jeden dzień przerwy od szkoły.
Byłam u rodziny i oglądałam sobie z babcią zdjęcia sprzed kilkudziesięciu lat. To zajęcie nas mega wciągnęło, ciągle wypytywałam o to kto jest na zdjęciu, gdzie, dlaczego, kiedy i wieele innych rzeczy :D Przez to oglądanie zdjęć klimat w domu był bardzo przyjemny ahhh :) Oczywiście musiałam zabrać do domu kilka zdjęć z młodości mojego taty :)) i zamierzam wybrać jeszcze kilka zdjęć naszej rodziny z albumu i zrobić taki kolaż na ścianę. Myślę, że to mega pomysł.
No a teraz chcę wam pokazać kilka zdjęć w ostatniego spaceruuu, zapraszaam :))












Bluzka- New Yorker,
Spódniczka- Prywatny sklep,
Buty- CCC
Naszyjnik- Born Pretty


3 komentarze:

  1. Kiniaa!
    Jak dobrze widzieć cię taką uśmiechniętą na tych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w wolną środę biegłam maraton, więc było ciężko, ale super :)) (emotka podwójnego podbrótka :))
    http://mm-maya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)