sobota, 8 marca 2014

Hey ;*

Jakoś szybko ten weekendzik mija :/ :D
Hahahah :* 


 W piąteczek po szkole była u mnie moja druga przyjaciółka Madzia ;* ( jak coś to nie ta sama, o której ostatnio pisałam... <3 ) Było ogólnie śmiesznie xD Trochę czasu przy kompie spędziłyśmy, poszłyśmy do biedry xD, porobiłyśmy śmieszne fotki i ogl. powygłupiałyśmy się trochę <3 :)

 W sobotę ( tj. dzisiaj ) rano odrobiłam lekcje, potem poszłam na miasto z BFF - Madzią Ch.<3 Byłyśmy trochę w galerii, w przymierzalniach sweet fotki hahahaha xD. Tak ogólnie to super było <3 Rozglądałam się za kurtkami wiosennymi, bo mama rano powiedział,że musimy kupić mi nową gdyż stara jest już zniszczona... nie dziwię się, że jest zniszczona bo mam już ją jakiś spory czas... :) Nogi mnie bolą od tego łażenia ale było warto xD Spędziłyśmy tam naprawdę miły czas. Takie wyjścia naprawdę zbliżają :) ;*  Wieczorem się uczyłam głównie z historii, przesłałam i opracowałam doświadczenie z fizyki. Sprawdziłam jaką godzinę temu i nauczyciel odpisał mi, że za moje doświadczenie dostaję 6 ! Raany, straaasznie się cieszyłam xD 6 z fizyki, przyda się na pewno ! xD

Teraz już z mokrą głową owiniętą w ręczniku piszę ten post hahahah :*

Co dostałyście na Dzień Kobiet ??? Dziewczyny chwalić się ! :)
Ja w piąteczek dostałam od chłopaków z klasy  różowego tulipanka, a dzisiaj od tatusia białego tulipanka i czekoladę *_* :D

A tutaj takie zdjęcie z czwartku ;*


Jak można się ze mną skontaktować ? :
 ask.fm/vervamps


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)