sobota, 8 marca 2014

Przemyślenia...dotyczące ideału człowieka

Heeejcia ;3

Jak już wiecie od jakiegoś czasu jestem Lucynator xD To znaczy uwielbiam filmiki Lucyandlucy1 <3 POLECAM <3 hahaha xD Ona jest po prostu świetna ! ;* Możecie ją również znać z blogowania <3

Gdy tak czytam jej ask i napisała,że ma 22 tys. pytań w skrzynce to ją podziwiam... Jest taką osobą,że mnóstwo osób jej ufa, pisze ciągle do niej, podziwia ją a nawet wielbi. Mimo osób, które ją hejtują lub pod nią się podszywają jakoś trwa i ją to nie rusza. To nie jest równoznaczne z niewrażliwościa . NIE. Po prostu ma w sobie pewnego rodzaju spokój ducha. Mało ją interesują ludzie nieuczciwi... ;-) Wydaje się być wspaniałym człowiek, często czy w filmikach czy na video na asku jest również śmieszna i zwariowana xD Ideał po prostu xD hahahaha ;*

Nie chcę abyście odbierali to dosłownie... Wiem, że nikt nie jest idealny...mimo tego że mnóstwo osób tego pragnie i do tego dąży. A ja nie. Ja pragnę być sobą. Korzystać z życia. Być zwariowanym człowiekiem z grupką zaufanych przyjaciół, mieć świetne oceny ale nie ślęczeć bez końca nad książkami... chciałabym byś bardzo wysportowana. 
Czy udaje mi się to ? 
Pewności mieć nie mogę, lecz wydaje mi się, że oceny mam na prawdę bardzo dobre, czasu dużo przy nauce nie spędzam w weekendy więc odbija się to tym,że uczę się mnóstwo w dni robocze. 
Grupkę zaufanych i na prawdę fajnych osób na całe szczęście MAM <3 Bogu dzięki, za to !!! Zawsze mogę im ufać i na nich polegać i w dodatku są zwariowani xD
Nad sylwetką i kondycją pracę czas zacząć. Myślę, więcże nie jest najgorzej :-)

A wy jakie macie najbliższe cele do osiągnięcia ?? ;*

Włooski <3 ;*
Kontakt :
ask.fm/vervamps


2 komentarze:

  1. Moim największym celem jest spełnienie marzeń!
    Pozdrawiam i słpnka życzę!
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również celem jest spełnianie moich najskrytszych marzeń.
    To świetnie, że pragniesz być sobą, wiele osób cały czas narzeka
    na swoje wady i życie.
    Dobrze wiedzieć, że jesteś pozytywną duszyczką ^^


    Obserwujemy?
    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)