sobota, 3 maja 2014

Sposoby na nudę

Heej!

Wiem,że ostatnio dość długo nie dodawałam postów,co było spowodowane nauką, przebywaniem na działce (gdzie nie ma internetu). 
Nadeszły (długo wyczekiwane przeze mnie) dni wolnego - majówka! Szczerze mówiąc, to liczyłam,że pogoda z czwartku zostanie z nami na dłużej ale nie, pogoda zmusza nas do zostania w domu. Dlatego mam dla Was kilka pomysłów jak pozbyć się nudy w te dni :)
Zacznijmy :

♥ Zaproś przyjaciół,włączcie dobrą muzykę,chipsy,popcorn i tańczcie, wygłupiajcie się,róbcie miliony selfie i co tylko chcecie.
♥ Gdy przyjaciele nie mogą wpaść to zawsze możesz liczyć na książki! Ja polecam Wam te:


♥ Daleko do biblioteki a akurat pada deszcz? No cóż masz jeszcze filmy/seriale. Mojemu gustu przypadły seriale :
*The Vampire Diaries
*Pretty little liars
*Breaking Bad
*Twisted
Oglądam je na komputerze. 
♥ Możesz również poprzeglądać kogoś blogi.
♥ Może jakaś sesja?
♥ Spróbuj zrobić coś sam.W internecie roi się od pomysłów jak z czegoś zrobić coś lepszego! Potrzeba tylko trochę chęci :)
♥ Wyjdź na dwór na przeciw złej pogodzie! Niech wie,że jej się nie boisz. Pobiegaj,pokrzycz - będzie co wspominać! :)

A teraz na optymistyczne zakończenie posta macie kilka zdjęć z czwartku,gdy pogoda była jeszcze cudowna!









3 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A wy ciągle ci "wybrani" oszaleliście, czy jak? :D
    kurde, a ja znowu, że nie lubięęęę hyh, a pozycji numer 1, nie pożyczyłaś mi kiedyś czasem? Może coś podobnego to było :D
    Fajne zdjęcia, daje okejkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrani <3 uwielbiam wychodzić ze znajomymi ale tańczyć i robić głupie rzeczy bez powodu :D haha
    Wzajemna obserwacja?Odp u mnie na 100% się odwdzięczę http://ireth1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)