poniedziałek, 19 maja 2014

I'm back! Jak bawić się z psami?

Hej!
Ostatnio nie było postów,gdyż musiałam sobie coś przemyśleć... Czy na prawdę mój wysiłek, który wkładam w tego bloga jest przydatny? Czy ktoś ten blog odwiedza regularnie?
Doszłam do wniosku,że trzeba próbować :)  I'm back!

Ale nie o tym dzisiaj :)

ZABAWY DLA PSA

Sama jestem właścicielką psa. Wiem,że  ganiają za rowerzystami, gryzą nieprzeznaczone do tego rzeczy, więc warto wiedzieć jakie zabawy mogą być fajne.Zabawy z psem zbliżają go do właściciela i są na prawdę im bardzo potrzebne.


  • chowany- zwykle zabawa wydająca się być tylko dla ludzi a jednak nie. Gdy psiak podczas spaceru nie zwróci na ciebie uwagi schowaj się i przywołuj go. Gdy Cię odnajdzie nagródź go  np. przysmakiem :)
  • ściganie Ważne jest aby to pies biegł za tobą a nie odwrotnie. 
  • tor przeszkód- możesz go sam/a zrobić np. z desek, pni, wykopanych dołków lub tuneli.
  • poszukiwanie zabawek- schowaj ulubioną zabawkę pupila i spytaj ,, gdzie zabawka  ?" , nie od razu pies zrozumie ale gdy kilka razy ty przyniesiesz tą zabawkę z entuzjazmem to po jakimś czasie się tego nauczy :)
Mam nadzieję,że te pomysły się Wam przydadzą :)
A teraz zdjęcia z ostatniego weekendu ;)






haha Madzia z tyłu :*


Jak Wam mija tydzień??
Macie pupile w domu??

ask


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)