piątek, 22 sierpnia 2014

Film tygodnia!

Hej!

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam film, który oglądałam dwa dni temu a do tej pory tkwi w mojej głowie.
Oryginalny tytuł to ,, Tucker and Dale vs evil ", jednak w przetłumaczeniu to ,, Tucker i Dale kontra zło" ale spotkałam się też z tłumaczeniem ,,Porąbani ".

Jest to horror komediowy. Rozśmiesza do łez.
Jest on o dwójce przyjaciół,którzy przyjechali na weekend do nowo kupionego domku letniskowego położonego koło jeziorka. W tym samym czasie przyjeżdża tam grupka studentów. Nie chcę Wam za dużo zdradzić, ale w każdym razie toczą się tam niesamowite sytuacje. :D NAPRAWDĘ warto obejrzeć.
Mnie ten film całkowicie rozwalił, totalna petarda! :)
Moja ocena 10/10

A Wy oglądaliście ten film? Co o nim sądzicie?

Jeżeli przeczytałeś post wyraź o nim swoją opinię w komentarzu. :)
Jeżeli mój blog Cię zainteresował koniecznie zaobserwuj go. :)

Do następnego!  :)







3 komentarze:

  1. Horrory to moje ulubione filmy nutka grozy i dużo krwi :D i uciekanie " to oczywiste", otwieranie drzwi gdy ich niepowinno się otwierać :D ahhh :)

    http://arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogladalam, ale wydaje sie byc naprawde ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale mnie zachęciłaś. Dzisiaj wieczorkiem obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)