sobota, 6 września 2014

Co u mnie? ;)


Hej! :)
Dawno mnie tutaj nie było, nie powiem miałam kilka załamań, ale to już minęło. Zastanawiałam się co dalej z blogiem.
Mamy już nowy rok szkolny, a więc nauka, odrabianie lekcji i zajęcia pozaszkolne szykują się zapasem.
A więc co u mnie?
Ostatni dzień wakacji (mam tu na myśli niedzielę) spędziłam miło. Pojechałam na działkę, gdzie dookoła są lasy. Razem z babcią poszłam na grzyby i usatysfakcjonowana rezultatem grzybobrania, wróciłam do domu.

W dzień rozpoczęcia roku musiałam wstać nieco wcześniej niż pozostali uczniowie mojej klasy. A to dlatego,że zostałam wybrana do delegacji. Nasze zadanie miało polegać na podejściu do p. dyrektor na apelu, wzięcie kwiatów i zaniesienie ich pod tablice upamiętniające harcerzy i żołnierzy poległych w Drugiej Wojnie Światowej. Także musieliśmy stawić się już o godzinie 8.00 na próby. Wszystko poszło pomyślnie. Resztę dnia spędziłam w domu.


Teraz weekend mija, nieuchronnie zbliża się poniedziałek, a co z tym reszta dni szkolnych. :)

To tyle na dzisiaj, do ,,zobaczenia” w następnym poście ;)





2 komentarze:

  1. Woow! Piękne zdjęcia, czekam na następny post! ;-) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poboda mi sie tutaj! czekam na kolejne posty! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)