wtorek, 10 lutego 2015

Outfit

Heeej :>

Dzisiaj wyszłam na dwór aby zrobić zdjęcia i potwornie zmarzłam, ale za to mam dla Was outfit.
Jakiś post tematyczny się szykuje już niedługo a teraz zapraszam do oglądania zdjęć!


Jak zwykle powtarzałam sobie, że się pouczę w ferie, nadrobię jakieś rzeczy, posprzątam pokój no wykorzystam wolny czas w 100% ale wyszło jak zawsze haha.
Mimo wszystko dzisiejszy dzień uważam za udany, bo: rano grałam z bratem w grę, odwiedziłam siostrę cioteczną, poszłyśmy do kina i ogólnie było fajnie. W inne dni nauka też nie wyszła, bo przecież serial Dexter czeka i granie w gry z bratem do późnej nocy też jest ważne haha :)
No ale w sumie po to są ferie aby od pewnych spraw odpocząć. A wy co o tym sądzicie? :)




No to tyle na dzisiaj, jestem bardzo ciekawa czy komuś się będzie chciało to w ogóle czytać.
Na dzisiaj się z wami cieplutko żegnam i bardzo dziękuję za 47 obserwatorów! :)

10 komentarzy:

  1. Faktycznie zawsze planuje wykorzystać wolny czas jak najlepiej a kończę w łóżku z laptopem ha ha :D Na prawdę piękne zdjęcia, urzekł mnie również twój nagłówek :P Zostaje na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoje ferie zazwyczaj spędzam w łóżku . Super stylizacja :-)
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :-) -jak coś ja już obserwuję :-) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje ferie spędzam w tym roku w Anglii i również miałam trochę nadrobić zaległości ale jakoś ciężko mi to idzie :)
    + obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)
    zapraszam na www.Anita-Turowska.blogspot.com pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja ja ostatnio ciagle latam tak ubrana, cenie sobie wygode ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja :)

    http://daczik.blogspot.com/2015/02/outfity-black-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Kurtka jest fajna.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie.Ferie są na odpoczynek :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha ja też nie zrobiłam niczego ciekawego w te ferie, ale to nawet dobrze, bo niczego takiego sobie nie założyłam, więc nie czuję, żebym coś zrobiła źle :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ja przeczytałam, aleeeee mam dosyć czytania o feriach, bo moje już się skończyły daawno! :(:(:( zgadzam się, że są po to, żeby odpocząć :) bardzo ładne zdjęcia :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)