piątek, 13 lutego 2015

Spring at winter? ♥

Heej! :>

Ładna wiosna z tej zimy! :)
Promienie słońca aż wołają aby wyjść na zewnątrz i porobić zdjęcia. Tak też dzisiaj zrobiłam.
Taak wiem, że ciągle tylko outfity, miał pojawić się post tematyczny ale niedługo go ujrzycie, obiecuję :)









Pojawiają się już pierwsze pączki na roślinach. Tylko patrzeć jak zima ustąpi miejsca wiośnie haha :)
Kończą mi się właśnie ferie no cóż, ale mam nadzieję, że nie będzie takiego wielkiego szoku po powrocie do szkoły przez te dwa tygodnie przerwy.



Jest nas już tutaj coraz więcej z czego się ogromnie cieszę! Ostatnio w poście dziękowałam Wam za 47 obserwatorów a teraz już dziękuję za 51! Oby tak dalej :) Nasza familia się powiększa haha :)
Żegnam was cieplutko :)

10 komentarzy:

  1. Mi też niestety kończą się ferie, praktycznie całe przesiedziałam w domu, poszła dwa razy na warsztaty taneczne a tak to oglądałam seriale i czuję się taka zmęczona haha ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest o wiele więcej śniegu :D też niestety już kończę ferie :c
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! :) bardzo fajna stylizacja i zgodzę się, że pogoda kusi, aby wyjść na dworze :)

    http://hair-is-orange.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś było bardzo słonecznie ale za to mróz dawał się we znaki :/

    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś jest tak bardzo słonecznie :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas leży śnieg :< No ale zdjęcia śliczne :) Piękna pogada tam u Ciebie :) Zapraszamy do nas na nowy post : )
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/1-lecimy-z-tym-jak-zarezerwowac-lot.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja skończyłam ferie już dwa tygodnie temu.. :( Super zdjęcia, u mnie też taka pogoda ;)
    genialny blog, zostaję na dłużej, obserwuję ;)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać wiosny, śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)