wtorek, 23 czerwca 2015

HOLIDAYS!

Heei!
Długo mnie tu nie było, huh? Pogoda w ostatnich dniach jest do bani, ale już za kilka dni wakacje! Ktoś nie może w to uwierzyć tak jak ja? Kilka ostatnich tygodni dało mi porządnie popalić. Ciągłe pisanie zaległych sprawdzianów, zapowiedzianych i poprawianie ocen. Gdy już myślałam, że wszystko poprawiłam okazywało się, że muszę napisać jeszcze to, a potem jeszcze tamto i tak w ciągłym stresie minęły mi ostatnie tygodnie.
A jak tam u was z ocenkami na koniec roku? Zadowoleni? Paski na świadectwie będą? Ja się mogę pochwalić, że u mnie będzie haha :D


Gimnazjum tak szybko mi zleciało. Nie będę płakać nocami z tego powodu czy rozpaczać ale troszkę smutno mi się robi na myśl, że pewien rozdział mojego życia (o nazwie gimbaza :D) dobiega końcu. Jeżeli mam być szczera to obawiam się nowej szkoły. To już będzie liceum. Nieznani nauczyciele, ludzie w szkole z którymi wcześniej nie za dużo rozmawiałam, nie będę wiedziała jak mam się zachować, co powiedzieć. Nie będę wiedziała jacy są. Ale pamiętam, że podobnie było jak szłam do gimnazjum, więc pewnie nie ma się czego obawiać. Teraz mam dosyć dużo czasu i mam nadzieję, że będę się tutaj pojawiać częściej, duużo częściej. Mam też w planach wreszcie zacząć realizować swoje marzenia, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy.

Dodawać na snapie :D
Snap: vervamps
instagram: vervamps
ask: vervamps





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)