czwartek, 10 lipca 2014

Pielęgnacja włosów




Hej!

Ten post jest trochę spontaniczny. Nie trochę. Nawet bardzo, ale cóż. Mam nadzieję,że Wam się spodoba :)

Mam nowe zdjęcia! :)

W komentarzu do ostatniego posta ktoś zapytał mnie czy nie zrobiłabym postu  o pielęgnacji włosów. Czemu nie?

Szampony
Avon naturals
jajko i drożdże

  • odżywia włosy
  • pozostawia błyszczące i miękkie w dotyku włosy

Nivea - szampon prostujący włosy straight & gloss :

  • wygładza powierzchnię włosów i zapobiega puszeniu się
  • łagodnie myje i pielęgnuje włosy
  • ma piękny zapach, który czuć nawet na następny dzień dość intensywnie
  • pozostawia włosy błyszczące i miękkie w dotyku
Odżywki
Timotei with Jericho rose odbudowa
  • wzbogacona naturalnym ekstraktem olejku z awokado
  • pomaga w zapewnieniu odpowiedniego poziomu nawilżenia 
  • odbudowuje zniszczoną powierzchnię włosów suchych i zniszczonych 
  • pomaga przywrócić gladkość
  • ma przecudowny zapach
Natural Vital Hair loss conditioner
  • nawilża
  • nadaje miękkość
  • ułatwia rozczesywanie i układanie
  • dostarcza składniki odżywcze 
  • zapobiega wypadaniu włosów
  • utrzymuje naturalną równowagę skóry głowy
Mgiełka wzmacniająca
  • wzmacnia włosy
  • regeneruje je
  • przywraca jedwabistą miękkość 
  • przywraca połysk
  • włosy stają się mocniejsze i grubsze
  • ułatwia rozczesywanie
Jedwab do włosów Biosilk
  • regeneruje
  • nadaje połysk
  • chroni przed promieniami UV
  • przywraca sprężystość
  • nadaje miękkość
  • nawilża
  • ułatwia rozczesywanie i układanie









10 komentarzy:

  1. Fajny post, masz świetne włosy. Ładne zdjęcia. Obserwujemy? Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) te miny genialne :D obs za obs, kom za kom?

    zapraszam:
    julietsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post czekam na kolejny
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8
    http://instagram.com/tiffani426

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz na prawdę śliczne włosy! Piękne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Popracuj nad wyglądem bloga bo na razie jest żeby brzydko nie powiedzieć beznadziejny , słaba jakość zdj i beznadziejna czcionka.
    Postaraj się troche bardziej , bo na razie twój blog nie wygląda na jakiegoś zadbanego.
    Wręcz przeciwnie
    Jeżeli kiedykolwiek chcesz być sławną blogerką to radzę ci poczytać sobie posty o tym co powinien zawierać blog ,czego nie ,rady dla początkujących blogerek i wgl.

    PS Aktualnie twój blog mi się ani trochę nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, zatem każdemu podobają się inne rzeczy. Co do czcionki miałaś/eś rację, to już zmieniłam. Jestem bardzo ciekawa twojego bloga, więc proszę podaj mi link. Jeżeli w ogóle go posiadasz.

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Zostaw link do siebie a na pewno zajrzę. :)